Grym akustisk verision!

Nu vet jag inte vad andra tycker om Lady Gaga, men jag tycker hon är en grym entertainer, och även om jag kanske inte är ett superfan av hennes musikstil så är det inget jag bangar på om det börjar spelas på dansgolvet!

Vad jag inte visste förens till alldeles nyligen är att den här bruden är grym, G-R-Y-M på piano, och en jävel på att sjunga dessutom! Här har rösten inte mixats sönder i studion inte!

Och självklart har Fröken Gaga gjort en alldeles utomordentligt bra akustisk verision av min personliga favoritlåt Paparazzi, enjoy!


Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Thanks :)



Har aldrig sett henne spela piano innan och du har rätt, hon äger ju på det :O Tack för du la upp, annars hade jag nog missat det här :P



Diggar din blogg, du har ett skönt språk :) ♥

2009-09-03 @ 19:47:43
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0