Folk som är sega på att lägga upp bilder...

... Kan vara en utav de värsta sakerna jag vet. Har till exempel väntat några MÅNADER nu på att en kompis ska lägga upp bilder från jobbet, och då har jag till och med bett henne upprepade gånger att hon ska lägga upp dem.

Dessutom brukar hon när jag frågar om bilderna säga att hon aldrig sitter vid datorn, men samtidigt har hon tid att uppdatera sin Farmville flera gånger per dag, GAH!

Maria knäppte lite bilder igår när jag red Nelly och Newton, men hon har provjobbat idag så jag ska inte flippa ut riktigt ännu på henne för att hon inte lagt upp bilderna, haha.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, sedär!

2009-09-02 @ 21:44:51
URL: http://annadavidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0