Favoritlåt just nu

Sedan Lady Gaga var och uppträdde på Gröna Lund, när jag stod och var på gränsen till ett nervöst sammanbrott, har jag återigen börjat lyssna på hennes album The Fame. Just Dance, Pokerface och Lovegame är bra, men den låt på albumet som är mest kickass är helt klart PAPARAZZI!

Dessutom är jag en liten sucker för långa filmliknande musikvideos, så det skadar ju inte att så är fallet med hennes video till låten. Even better är kanske att Jonas Åkerlund (den där svenska musikvideosnubben som är ganska hypad just nu ni vet) regisserat videon och att det pratas svenska i videon (vilket jag och Robert kan ha extremt kul åt när vi spelar Killing Floor och använder micarna ^^). Men det är väl klart att Lady Gaga måste prata svenska med sin "pojkvän" i videon, det är ju ingen mindre än Alexander Skarsgård :)



Kicks ass, doesn't it? :)

Kommentarer
Postat av: Ida

neeeeeej Kanye West - Im the ish :D

2009-09-02 @ 21:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0