Bloggar... Jag hatar bloggar...

... Men som vanligt när jag har tråkigt startar jag en. Mitt mål den här gången: posta minst 100 inlägg innan jag ledsnar, och med lite bilder and shit.

 

10 saker du inte visste om mig:

  • Pluggar på Stockholms Universitet (That's right! Jag har faktiskt ett liv!)
  • Hästnörd (Jag har till och med en hobby!)
  • Jag spelar Killing Floor...
  • ... och Eudemons Online (Scratch that about me having a life)
  • Jobbar just nu på Gröna Lund (Jesus Christ! Jag har till och med ett jobb!)
  • Jag bor hemma hos föräldrarna (Tacka bostadsbristen och de urusla studentförhållandena för det)
  • Var i Japan förra hösten (Pics to come!)
  • Planerar en resa till Barcelona vid nyår (Där har man ju bott tidigare så ska bli kul att åka tillbaka!)
  • Har läxor jag borde göra (Men att starta en blogg är ju sååå mycket mer givande?)
  • Kommer antaglige absolut INTE att komma upp i 100 inlägg (Peppar peppar!)

Till den stackars människa som råkat ramla in på den här bloggen: Bered dig på inläggsbomb under kvällen >:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ida, du är så sjukt seriös :O BARCELONA HERE WE COME liksom!

2009-09-02 @ 19:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0